Ganduri de vanzare.

Astazi m-am trezit tarziu. E sambata si am de gand sa stau in pat toata ziua. Am avut o saptamana incarcata si agitata si tot ce-mi doream azi era sa stau in pat, sa citesc o carte buna si sa beau multe ceaiuri. Vremea m-ar fi ajutat si starea de spirit si mai mult.
Dar nu, a inceput sa-mi sune telefonul de dimineata de la 9. Ca seful nu-si gaseste dosarul pe care i l-am lasat pe birou ieri seara, si colegii imi cer detalii despre planul acela pe care l-am scris ieri. Ce detalii? L-am scris IERI! Nu exista detalii…nu conteaza, inventez ceva. Oricum nimanui nu-i pasa.
As fi vrut sa stau linistita, sa ma gandesc, sa ma gandesc la mine, la el, la altii, la noi. Dar cine suntem noi ? Uneori avem impresia ca avem un cuvant de spus, chiar ultimul, in deciziile ce ne vor schimba viitorul, ce ne vor schimba pe noi…pentru totdeauna. N-avem, si niciodata n-am avut. Asa as vrea sa stau toata ziua, in pace, cu filosofiile mele. Dar niciodata nu am TIMP. Si vreau sa am timp. Si-acum iar suna nenorocitul ala de telefon. M-a sunat D. El m-a trezit de fapt. M-a sunat si I. Nu va vreau! Nu va MAI vreau! Nu azi, nu, niciodata! Cine va credeti?! ce va face sa considerati ca ma puteti controla? Si nu atat pe mine cat gandurile mele. Ceea ce puteti voi controla sunt cel mult faptele mele, trairile mele EXTERIOARE. Niciodata. Niciodata. Niciodata (!) n-o sa-mi stiti gandurile. Niciodata n-o sa le aveti. Pentru ca sunt ale mele. Pentru ca sunt singurul produs din lumea asta pentru care nu se face marketing. Sunt singurele care-mi apartin si pe care nu vreau sa le vand niciodata!
Devin putin isterica, si asta pentru ca nu-i mai vreau, desi i-am vrut atat de mult! Si asta ma scoate din sarite. Dupa atata vreme. Ma intreb cum am putut sa fiu atat de…oarba? Oricum, acum nu mai are importanta. Pentru nimeni. Nu-mi pasa. Si lor daca le pasa, cu asta o sa ramana.
Eu o sa ma culc, e sambata. O sa-mi inchid telefoanele, o sa…..o sa dorm, si-o sa-l visez. Iar, si iar, si iar…Obsesiv, enervant chiar…
As vrea sa pot sa-i spus, sa stie, dar niciodata….Gandurile sunt doar ale mele si nu sunt de vanzare.

Published in: on 21 Iulie 2010 at 1:35 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://buzz4love.wordpress.com/2010/07/21/ganduri-de-vanzare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  2. Da,scrie frumos. Pacat ca nu a mai scris de mult…


Lasă un răspuns

